----------------------------------------------------------------------------------------
Γκραντίβα, μία φαντασία #2
George Grosz: Metropolis, 1916-1917

Στο σπίτι ενός πελάτη, στο οποίο δεν έχω ξαναβρεθεί. 

Είναι στο τελευταίο όροφο μίας πολυόροφης πολυκατοικίας στη γειτονιά μου. Έχει ένα τεράστιο μπαλκόνι.

Εξηγώ σε μία κοπέλα (μέσα στο ασανσέρ;) πόσο καλό είναι αυτό, καθώς το σπίτι απολαμβάνει μία υπέροχη θέα, και δεν είναι κλεισμένο από άλλες πολυκατοικίες. Συζητούμε για την οροφή του κτιρίου, και σχολιάζουμε κάτι για το πως θα είναι το καλοκαίρι με την έντονη ηλιοφάνεια.

Σε ένα άλλο σπίτι, μάλλον το δικό μου.
Είναι πολύ μικρό και ηλιόλουστο.
Συγκατοικώ με άλλα άτομα. Σίγουρα με δύο κοπέλες.
Κάποια στιγμή οι συγγενείς μίας κοπέλας έρχονται να μείνουν μαζί μας. Όλοι άντρες.
Το σπίτι είναι πολύ μικρό και δεν χωράμε.
Φοβάμαι για τα χρήματα μου και τα κρατώ πανω μου.

Φλερτάρω με τη μία κοπέλα. Είναι ξανθιά και όμορφη. Είναι από το εξωτερικό, αν και δεν το καταλαβαίνεις με την πρώτη ματιά. Αισθάνομαι το θερμό σώμα της. Όμως δεν ενδίδει και το φλερτ αποτυχαίνει.

No comments: